ابراهیم بهمنی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان و بندر شیرینو - دوره ششم

کارشناس فناوری اطلاعات پتروشیمی کاویان

مسئول ارتباطات و فناوری اطلاعات کانون فرهنگی هنری شهيد صياد شيرازی

مسئول روابط عمومی بخشداری سیراف ، شورای اسلامی شیرینو و بخش ، ورزش روستای و عشایری شهرستان کنگان

مدیر تبلیغات شرکت نسل سوم فناوران

عضو انجمن جامعه شناسی ایران

عضو انجمن انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

عضو انجمن انجمن کامپیوتر ایران

ابراهیم بهمنی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان کنگان و بندر شیرینو - دوره ششم

کارشناس فناوری اطلاعات پتروشیمی کاویان

مسئول ارتباطات و فناوری اطلاعات کانون فرهنگی هنری شهيد صياد شيرازی

مسئول روابط عمومی بخشداری سیراف ، شورای اسلامی شیرینو و بخش ، ورزش روستای و عشایری شهرستان کنگان

مدیر تبلیغات شرکت نسل سوم فناوران

عضو انجمن جامعه شناسی ایران

عضو انجمن انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

عضو انجمن انجمن کامپیوتر ایران

نوشته های بلاگ

بارت سامرز؛ برنده جایزه جهانی شهردار 2016

بارت سامرز؛ برنده جایزه جهانی شهردار 2016

بارت سامرز
برنده جایزه جهانی شهردار 2016
سال تولد: 1964
محل تولد: بلژیک
تحصیلات: فارغ التحصیل حقوق

بارت سامرز (متولد 12 مه 1964 در Mechelen ) سیاست مدار بلژیکی، فرانسوی است. وی در حال حاضر شهردار مچلن و رئیس اتحاد لیبرال ها و دموکرات های اروپا در کمیته مناطق است. جایزه شهردار جهانی 2016 با هدف تقدیر از دستاوردهای برجسته او در استقبال از پناهندگان در سال های اخیر و ادغام طولانی مدت مهاجران از فرهنگ ها و زمینه های مختلف اجتماعی، اهدا شد.

فعالیت های اجرایی
سامرز بین سالهای 2003 و 2004؛ وزیر رئیس جمهور فلاندر بود. پس از انتخابات منطقه ای ژوئن 2004، وی به عنوان رئیس موقت لیبرال ها و دموکرات های فلاندر منصوب شد. سپس، در 4 دسامبر 2004 با کمی بیش از 50 درصد آرا و یک دوره کامل به عنوان رئیس انتخاب شد. بارت یکی از سه مذاکره کننده Open VLD در جریان تشکیل دولت بلژیک بود.

در ژوئن 2016، کمیته مناطق اروپا، گزارش بارت سامرز را با موضوع “مبارزه با رادیکالیزاسیون و افراط گرایی خشن: سازوکارهای پیشگیری در سطح محلی و منطقه ای” تصویب کرد. دیدگاه های وی به دلیل همکاری بیشتر بین مقامات محلی، منطقه ای، ملی و اروپایی و رویکردی مبتنی بر احترام به اصول اصلی، حمایت بین حزبی را جلب کرد. سامرز به عنوان رهبر اتحاد لیبرال ها و دموکرات های اروپا در کمیته مناطق اروپا انتخاب شد. در فوریه 2017، وی “جایزه شهردار جهانی 2016” را دریافت کرد.

بارت سامرز از سال 2001، شهردار مچلن است. وی از سال 2003 تا 2004، وزیر رئیس جمهور منطقه فلاندر بلژیک بود و از سال 2014 در پارلمان منطقه ای فلاندر برای لیبرال ها و دموکرات های فلاندر (VLD) فعالیت کرد. وی بومی مچلن است و دارای مدرک حقوق از دانشگاه کاتولیک لوون است. شهردار مچلن بیشترین دوره حرفه ای خود را در نزدیکی با سیاست گذرانده است. در اوایل دهه نود، وی معاون سردبیر نشریه VLD “Burgerkrant” (روزنامه شهروندان) بود. بعداً سخنگوی حزب شد و از سال 2004 تا 2009، رئیس حزب بود. وی از سال 1994 تا 2000 نیز عضو شورای شهرداری مکلن بود.

دیدگاه ها
مدتها پیش از آنکه جریان آوارگان از خاورمیانه و آفریقا در تابستان 2015 رسماً به یک “بحران” تبدیل شود، بارت سامرز، اهمیت ادغام را به رسمیت شناخت. وی در مصاحبه ای می گوید: “آنچه مهم است، محل تولد شما نیست، بلکه آینده شماست.”

مچلن با بیش از 128 ملیت مختلف، یکی از متنوع ترین شهرهای اروپا است. این شهردار با اعتقاد و سیاست لیبرال، از آزادی شخصی در چارچوبی از ارزش های بنیادی انسانی حمایت می کند. در مصاحبه ای بارت سامرز می گوید: “اگر ما اصول اساسی خود را بطور مداوم نه گزینشی، قرار دهیم، من از فرصت های برابر، عدم تبعیض، علاوه بر برابری زن و مرد و آزادی گفتار و …. دفاع می کنم.

شاید برای یک سیاستمدار لیبرال غیرمعمول باشد، اما شهردار مچلن در زمینه جرم سر سخت است. در واقع، او به عنوان یک شهردار نظم و قانون شناخته شده است و به او لقب “آقای صفر مدارا” داده اند. از دید او، ایمنی و امنیت برای موفقیت و خوشبختی افراد ضروری است. مچلن منابع بیشتری در اختیار پلیس خود قرار داده و بیش از هر شهر دیگری در بلژیک، دوربین مدار بسته نصب کرده است.

سامرز در پاسخ به این که مهاجران چه کمک هایی به مچلن کرده اند، پاسخ می دهد: «مهاجری وجود ندارد. 86000 نفر از ساکنان مچلن همه منحصر به فرد و متفاوت هستند. ”

در زمان اوج گیری بحران پناهندگان، مچلن تنها شهری در بلژیک بود که به طور مشخص درخواست خود را برای اسکان افرادی که از مناطق جنگی خاورمیانه فرار می کنند، ارائه داد. در حالی که افرادی در این شهر وجود داشتند که مخالف درخواست شهر برای اسکان پناهندگان بودند، این شهردار معتقد بود شهری که برای عدالت و اومانیسم تلاش می کند، نمی تواند نگاهش را از این موضوع دور کند. مدیریت این شهر، یک قطعه زمین و ساختمان به صلیب سرخ برای یک اردوگاه موقت پناهجویان را در این شهر، پیشنهاد داد.

مچلن همچنین یک برنامه جامع، شامل کلاس های زبان و دوره های مقدماتی جامعه بلژیک که توسط داوطلبان اداره می شود، تهیه کرده است.

آثار
بارت سامرز دو کتاب نوشته است:

Samen leven – een hoopvolle strategie tegen IS (زندگی مشترک – یک استراتژی امیدوار کننده علیه داعش)

Mechelen – Bouwstenen voor een betere stad (Mechelen – بلوک های ساختمانی برای یک شهر بهتر)

متن مقاله شهردار سامرز
اگر از من یک توصیه سیاستی بخواهید، می گویم که ما به یک وزیر جامعه؛ وزیری که ما را بر اساس تابعیت مشابه در یک جامعه جای دهد، نیاز داریم؛ تابعیتی که نیازی به شخصی ندارد که ترجیحات دیگری را بپذیرد، اما این امر را الزامی می کند که همه به ارزش های اساسی ما احترام بگذارند.

منبع
World Mayor
Wikipedia

برچسب:
یک دیدگاه بنویسید